Neny.blogg.se

Livet är vackert om vi kan se förbi de som hånskrattar åt oss, om vi kan stå upp när de försöker hugga ner oss och vågar le när dem minst anar det. Jag må inte hålla med majoriteten, de har ju inte alltid rätt.

Första inlägget...

Kategori: Allmänt, Dagbok, Personligt, inspiration

Märkeskläder, väskor, smink, skor det är vad de flesta bloggarna handlar om. Det kommer däremot inte den här bloggen att handla om. Jag är inte den snygga tjejen som köper Gucci-väskor och lägger upp bilder. Jag bryr mig inte om jag inte är pärlan i killarnas ögon och Inte vaknar jag en timma tidigare än det behövs för att sminka mig. Nej, livet är mer, Mycket Mer än så. Jag är den tjejen som vill vara där för en som gråter, som vill ge motivation och inspiration för att kämpa. Många ungdomar där ute lider, gråter, skriker, dör, drunknar av all stress, rasism, mobbning och hat de går igenom dagligen. Det är för de jag vill skriva, för jag vet hur det känns. Hur det känns att vara utanför. Det finns alltid imorgon ifall vi inte lyckades idag, vännen!